Liptovská galéria Petra Michala Bohúňa v Liptovskom Mikuláši v zriaďovateľskej pôsobnosti Žilinského samosprávneho kraja informuje o výberovom konaní na pozíciu
Vedúci/vedúca oddelenia ekonomiky a prevádzky – ekonóm/ekonómka
Počet voľných pracovných miest: 1
Úväzok: 1,0
Miesto výkonu práce: Liptovská galéria Petra Michala Bohúňa v Liptovskom Mikuláši, Tranovského 3, 031 01 Liptovský Mikuláš
Kontaktná osoba: Mgr. Richard Gregor, 0903 660 069
Platové podmienky: mzdové ohodnotenie podľa zákona č. 553/2003 Z.z. – Zákon o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme (celkový rozsah 920€ - 1200€ brutto).
Tarifná mzda: pri SŠ vzdelaní platová trieda 5, tarifná mzda od 692,00 do 830,50 € v závislosti od dĺžky odbornej praxe, pri VŠ vzdelaní platová trieda 7, tarifná mzda od 802,00 do 962,50 € v závislosti od dĺžky odbornej praxe, k tarifnej mzdepríplatok za riadenie a osobný príplatok podľa predpisov
Dátum nástupu: 01.04.2021 alebo podľa dohody
Pracovný pomer: doba určitá na jeden kalendárny rok s možnosťou predlženia na dobu neurčitú, skúšobná lehota 3 mesiace
Práca na zmeny/pracovný čas: jednozmenná, pružný pracovný čas
Požadované vzdelanie: úplné stredné vzdelanie ekonomického smeru, alebo VŠ ekonomického zamerania
Náplň práce:
- vedenie 6-členného oddelenia, ktoré zabezpečuje ekonomiku, personalistiku a fyzickú prevádzku verejnej príspevkovej organizácie v oblasti kultúry
- komplexné zabezpečovanie účtovnej agendy s väzbami na rozpočet, tvorba rozpočtu, realizácia úprav rozpočtu, zabezpečenie všetkých operácií súvisiacich s rozpočtovaním, financovaním, účtovaním a kontrolou efektívneho využívania finančných prostriedkov
- zodpovednosť za pohyby na účtoch v Štátnej pokladnici a iných bankových účtoch a zabezpečenie bankového styku, evidencia, účtovanie bankových pohybov
- zostavenie účtovnej závierky (štvrťročne, ročne), finančných výkazov (štvrťročne, ročne), konsolidovanej účtovnej závierky, štatistík, analýz a reportov aj pre potreby zriaďovateľa
- vyúčtovanie transferov voči poskytovateľom (samospráve, zriaďovateľovi, štátnemu rozpočtu a iným poskytovateľom)
- zodpovednosť za zverejňovanie faktúr a objednávok
- zodpovednosť za verejné obstarávanie v zmysle platnej legislatívy, zostavenie a aktualizácia plánu verejného obstarávania, štvrťročné súhrnné správy
- vykonávanie základnej finančnej kontroly
- vystavovanie objednávok a odberateľských faktúr
- vyúčtovanie komisionárskych zmlúv
- zostavovanie priznaní a hlásení pre Finančnú správu,
- vypracovávanie vnútorných predpisov a smerníc v oblasti ekonomiky a financovania
Ďalšie kritériá a požiadavky:
- vzťah ku kultúre a k pamäťovým inštitúciám
- ochota a schopnosť nachádzať riešenia v zložitej administratíve verejnej správy
- občianska bezúhonnosť
- znalosť legislatívnych noriem pre príslušnú oblasť (najmä: zákon o slobodnom prístupe k informáciám, zákon o múzeách a galériách, zákon o finančnej kontrole a vnútornom audite, zákon o majetky vyšších územných celkov, zákon o rozpočtových pravidlách verejnej správy, zákon o verejnom obstarávaní, zákon o výkone práce vo verejnom záujme, zákon o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, zákon o ochrane osobných údajov, zákon o DPH, zákon o dani z príjmov, občiansky zákonník, obchodný zákonník, zákonník práce a ďalšie)
- znalosť predpisov pre zostavovanie účtovných závierok a výkazov
- znalosť účtovných postupov verejnej správy a rozpočtovníctva verejnej správy
- znalosť – MS Word, MS Excel, MS Outlook, znalosť ekonomického programu iSpin výhodou
- minimálne 3 ročná prax v oblasti ekonomiky
- prax v riadení oddelenia alebo predpoklady k vedeniu kolektívu.
Ponúkame:
- prácu v jednej z našich najrenomovanejších a najväčších verejných galérií s dosahom na kultúrnu politiku kraja a na celoslovenské kultúrne dianie
- prácu v dôstojnom prostredí kultúrnej inštitúcie s expozíciami a parkom, v kraji, ktorý je signatúrou Slovenska
- prácu v kolektíve s dlhodobými praktickými aj odbornými skúsenosťami a ambíciami v danej oblasti, prácu v kolektíve, v ktorom sú zastúpené všetky vekové štruktúry
- vysoké pro-zamestnanecké nastavenie organizácie a stabilitu
- účasť na príprave a uskutočňovaní kultúrnych podujatí rôzneho druhu (výstavy, koncerty, divadelné predstavenia, besedy, festivaly, video-podujatia a ďalšie)
- stretávanie sa s významnými a zaujímavými ľuďmi
- zamestnancom a ich rodinným príslušníkom účasť na všetkých našich podujatiach zdarma
- pomoc s logistikou v prípade, že by išlo o dochádzajúceho záujemcu
- a ďalšie
V prípade, že nezávisle od Vášho veku, pohlavia, genderovej, náboženskej alebo inej orientácie spĺňate uvedené podmienky a máte záujem zúčastniť sa výberu na uvedenú pracovnú pozíciu, doručte svoj profesijný životopis, žiadosť o zamestnanie a doklad o najvyššom vzdelaní pre účely obsadenia pracovného miesta spolu s písomným súhlasom o použití osobných údajov (v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z, o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov)písomne, osobne alebo poštou na adresu: Liptovská galéria Petra Michala Bohúňa v Liptovskom Mikuláši, Tranovského 3, 031 01 Liptovský Mikuláš najneskôr do 01.03.2021 (rozhoduje razítko pošty).
V Lipt. Mikuláši, 15.2.2021 Mgr. Richard Gregor, riaditeľ LGPMB, v.r.